Tankönyvrendelés a 2017/2018-as tanévre
A KELLO szülői tájékoztatója a 2017/2018-as tanévre vonatkozó tankönyvellátással kapcsolatban
Szülői felület
-
Számlázás, fizezés
Az általános iskolák 1-8 osztályában, valamint a középiskolák 9. évfolyamán minden diák térítésmentesen kapja a tankönyveket.
A fizetős státuszú gyermekek szülei részére (10–12. évfolyam) a befizetési határidő: 2017. szeptember 15.
Azok a szülők, akik a postai befizetés mellett döntenek, számlájukat a tankönyvekkel együtt az iskolában kapják kézhez. A számla alsó, perforált részén találják a befizetéshez szükséges csekket. Kérjük, hogy a befizetést követően a feladóvevényt őrizzék meg.
Az online fizetést választó szülők nem kapnak csekkben végződő számlát, ők a szülői felületen keresztül tudják befizetésüket megtenni, és a kapcsolódó számlát PDF formátumban letölteni.
A befizetés módjai:
– készpénzben, bankkártyával, valamint a Magyar Posta által elfogadott fizetési módokon
– banki átutalás a Könyvtárellátó Nonprofit Kft. (KELLO) 64400068-30107825-11100049 számú számlájára
(Banki átutalás esetén a közleményben mindenkor szerepelnie kell a tanuló nevének, 11 jegyű oktatási azonosítójának, vagy a számlán található ST-kódjának.)
– a szuloifelulet.kello.hu weboldalon keresztül bankkártyás fizetés (MasterCard, Maestro, Visa) egy regisztrációt követően lehetséges
Iskolai tankönyvrendeléssel, esetleges tankönyvhiányokkal kapcsolatban iskolánktól kérhet tájékoztatást, mivel a Könyvtárellátó az iskolával áll kapcsolatban, így a rendelést és a reklamációt is csak az iskoláktól tudják fogadni.
Fizetős diákok esetében, ha a leszállított és átvett tankönyvekre nincs szükség (pl. iskolaváltás miatt), a szülő elállási jogával élve, 2017. szeptember 15-ig, saját költségén visszaküldheti a KELLO részére. Visszaküldeni csak hibátlan, adott évben rendelt, új könyveket lehet. Visszaküldési cím: Könyvtárellátó Nonprofit Kft. Üllő, Budaörs OLK 1000.
A téves befizetések visszautalásával kapcsolatban (évismétlés, iskolaváltás, tankönyvek visszáruzása) kérelmét a ugyfelszolgalat@kello.hu e-mail címre küldheti el. Kérjük, levelében az eset leírása mellett szerepeljen gyermeke neve, oktatási azonosítója, az iskola pontos neve és címe, valamint csatolja a befizetés igazolását. A hatékonyabb ügyintézés, az esetleg szükséges pontosítás érdekében, kérjük, adja meg telefonos elérhetőséget is.
Ha iskolán kívül szeretne taneszközt rendelni, erre a KELLO webshopjában, a webshop.kello.hu felületen van lehetőség.
A tankönyvrendelés 2017/2018. évi menetrendje
2017. augusztus 21. – szeptember 15.: pótrendelés leadásának időszaka
2017. szeptember 25-től: KELLO kiszállítja a pótrendelésben megrendelt tankönyveket.
2017. szeptember 25. – 2018. március 13.: évközi rendelés
Mi a teendő a következő esetekben?
a) Ha gyermeke iskolát vált:
– Térítésmentes diákok esetében az iskolánkkal kell egyeztetni a váltásból következő tankönyveket érintő teendőkről.
– Fizetős diákok esetében, ha a leszállított és átvett tankönyvekre nincs szükség (pl. iskolaváltás miatt), a szülő elállási jogával élve, 2017. szeptember 15-ig, saját költségén visszaküldheti a KELLO részére. Visszaküldeni csak hibátlan, adott évben rendelt, új könyveket lehet. (A visszaküldött könyvekkel együtt küldeni kell egy elállási nyilatkozatot, és a visszaküldött tankönyvekről egy pontos listát.) Visszaküldési cím: Könyvtárellátó Nonprofit Kft. Üllő, Budaörs OLK 1000.
b) Jogosultsági státuszváltozás, illetve az ingyenességre jogosító határozatok leadásával kapcsolatban: Kérjük, ez ügyben is iskolánkkal vegyék fel a kapcsolatot!
c) Lakcímváltozás: amennyiben a szuloifelulet.kello.hu weboldalon keresztül kéri a személyes adataiban történt változások rögzítését, amellett, hogy az iskola erről értesítést fog kapni, szükséges, hogy Ön is felvegye a kapcsolatot iskolánk tankönyvfelelősével.